[C++] jak zamienic lokalna strukture na globalna

Inkognito
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 24 lis 2009, o 10:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wilno
Podziękował: 27 razy

[C++] jak zamienic lokalna strukture na globalna

Post autor: Inkognito »

Witam,
mam TEMPLATE klase:
klasa.h:

Kod: Zaznacz cały

#pragma once
#include <iostream>
using namespace std;
template <class TYPE>
class BinaryTree
{
public:
	struct tree{
		TYPE element;
		struct tree *left;
		struct tree *right;
	};
	typedef struct tree Tree;
	typedef Tree *BTree;
	void enter(BTree*,TYPE);
	void print1(BTree);
	void print2(BTree);
};
jak widzimy w dannej klasie jest struktura(lokalna), jak poprawnie zmienic ten kod, by ta struktura dzialalaby jak globalna, a dokladnie by moglbym ja uzywac w innych klasach np.:
W main.cpp

Kod: Zaznacz cały

...
Tree NewTree=NULL;
...

lub cos w tym rodzaju
Afish
Moderator
Moderator
Posty: 2828
Rejestracja: 15 cze 2008, o 15:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Seattle, WA
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 356 razy

[C++] jak zamienic lokalna strukture na globalna

Post autor: Afish »

No przecież struktura jest publiczna, więc możesz się do niej odwołać przez klasę.
Inkognito
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 24 lis 2009, o 10:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wilno
Podziękował: 27 razy

[C++] jak zamienic lokalna strukture na globalna

Post autor: Inkognito »

rozumiem, ale lepiej mi y pasowala jak globalna
Afish
Moderator
Moderator
Posty: 2828
Rejestracja: 15 cze 2008, o 15:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Seattle, WA
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 356 razy

[C++] jak zamienic lokalna strukture na globalna

Post autor: Afish »

No to ją wyrzuć poza klasę.
ODPOWIEDZ