Przesyłka e-mail

Rayne
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 9 sie 2006, o 14:01
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Skawina
Podziękował: 1 raz

Przesyłka e-mail

Post autor: Rayne »

Siemka! Witam wszystkich informatyków.Mam taki mały pilny problem.Od jakiegoś czasu nie mogę e-mailem przesyłać muzy.Nie znam się na tym,ale bardzo mi zależy przesłać kumpeli pewną piosenkę.Obiecałam jej i w ogóle.
Ogólnie to wygląda tak,że nie mogę przesłać pliku,który ma więcej niż 10 MB.Co mogę zrobić,żeby to ominąć? "Jak rozszerzyć możliwości poczty?Proszę o jak najszybszą pomoc.I pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Shvia
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 6 lip 2006, o 18:17
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: PWr & UWr
Podziękował: 5 razy
Pomógł: 2 razy

Przesyłka e-mail

Post autor: Shvia »

Każdy serwis w stylu interia.pl, gmail.com czy inne wp.pl mają ograniczenia w wielkości przesyłanych załączników (a trzeba też pamiętać, że jeśli załącznik ma X MB, to sam email może ważyć znacznie więcej). W przypadku tak dużych plików najlepiej jest skorzystać z wirtualnego dysku lub odwiedzić strony, umożliwiające chwilowy (zdaje się, że plik jest kasowany z serwera gdzieś po 7 dniach od ostatniego pobrania) hosting, np.

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.de
.
Rayne
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 9 sie 2006, o 14:01
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Skawina
Podziękował: 1 raz

Przesyłka e-mail

Post autor: Rayne »

Okey,weszłam na to i tam wgrałam tą piosenkę.Teraz jak to na maila przenieść? Przepraszam,ale jestem zielona w kompach
Awatar użytkownika
Calasilyar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2656
Rejestracja: 2 maja 2006, o 21:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław/Sieradz
Podziękował: 29 razy
Pomógł: 410 razy

Przesyłka e-mail

Post autor: Calasilyar »

nie dajesz na maila tylko podajesz link bo to już jest w sieci. Przecież przesyłając mailem też teoretycznie nie wysyłasz pliku, tylko wgrywasz na serwer i przy wiadomości jest dodany link do pliku.
Rayne
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3