Studia IT

z3tor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2009, o 21:44
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wro

Studia IT

Post autor: z3tor »

Witam. Jestem uczniem trzeciej klasy LO, w tym roku zdaje maturę. Zastanawiam się nad studiowaniem informatyki, nie ukrywam, że jedną z ważniejszych przyczyn tych moich rozważań są pieniądze, które zarabiają absolwenci IT, ale oczywiście zainteresowany samą informatyką też jestem. Jeśli chodzi o matematykę, czy angielski, nie jest źle (przewiduje zdanie rozszerzonej matury z tych przedmiotów na ok. 75-80%), ale z informatyką już nie jest tak różowo. W LO miałem jedynie rok technologi informacyjnej, na której kompletnie nic się nie nauczyłem, gdyż polegała ona na robieniu tabelek w Excelu. Była też informatyka, na której były podstawowe algorytmy w ELI. Praktycznie nic ponad to nie umiem. Nie jeden z was pewnie studiuje informatykę i to głownie tych osób się pytam: czy dam rade? Dodam jeszcze na koniec nieskromnie, że jestem w miarę bystry, więc jeśli na studiach będzie możliwość uczenia się wszystkiego od podstaw, to powinienem po pewnym czasie dogonić tych, którzy uczyli się bardziej rozszerzonej informatyki w LO, albo po prostu bardziej niż ja się nią do tej pory interesowali.
Crizz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4094
Rejestracja: 10 lut 2008, o 15:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 12 razy
Pomógł: 805 razy

Studia IT

Post autor: Crizz »

Generalnie to wykładowcy na uczelniach wiedzą, że nauka informatyki w LO to spam, dlatego ich podejście jest typu "Zapomnijcie o wszystkim, czego was uczono do tej pory". Myślę, że nie masz się czego obawiać, najważniejsze jest logiczne myślenie, reszta jakoś sama pójdzie.
lukeee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2010, o 18:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Studia IT

Post autor: lukeee »