Język programowania

mateuszl95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 14 paź 2009, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kruszwica
Podziękował: 17 razy
Pomógł: 8 razy

Język programowania

Post autor: mateuszl95 »

Cześć. Chciałbym dostać "pod choinkę" książkę o programowaniu w jakimś języku, tylko nie wiem w jakim?
Chciałem C++, ale nie wiem, czy nie jest zbyt zaawansowany ten język. Jestem zupełnie zielony. Z góry dzięki:)
Awatar użytkownika
Yaco_89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 00:29
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tychy/Kraków
Podziękował: 7 razy
Pomógł: 204 razy

Język programowania

Post autor: Yaco_89 »

Np. "Symfonia C++" Grębosza jest znana jako dobra książka o tym języku dla zupełnie zielonych. A sam C++ to też dobry język na początek.
Laurearel

Język programowania

Post autor: Laurearel »

zgadzam się, symfonia dla "zielonych" to dobry wybór ; )
spajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 735
Rejestracja: 7 lis 2005, o 23:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 2 razy
Pomógł: 133 razy

Język programowania

Post autor: spajder »

Symfonia jest bardzo łopatologiczna. Mnie osobiście zbytnio ta książka nie przekonuje, polecałbym coś innego. Ze swojej praktyki uważam, że świetnie napisana (prosto, ale traktująca też o bardziej zaawansowanych tematach) jest "C++ Szkoła Programowania".
Laurearel

Język programowania

Post autor: Laurearel »

Symfonia jest bardzo łopatologiczna. Mnie osobiście zbytnio ta książka nie przekonuje, polecałbym coś innego. Ze swojej praktyki uważam, że świetnie napisana (prosto, ale traktująca też o bardziej zaawansowanych tematach) jest "C++ Szkoła Programowania".
idąc tym tokiem mylślenia polecam "Język C++" Bjarne Stroustrupa, genialna książka , lepszej pozycji do C++ od niej nie ma ; )


Jak jest to jego pierwszy język to lepiej niech nauczy się z łopatologicznego, przynajmniej zrozumie sens programowania we właściwy sposób.
spajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 735