Kod: Zaznacz cały
float & matrix::operator()(int i,int j)
{return macierz[i][j];}
O co może chodzić?
Kod: Zaznacz cały
float & matrix::operator()(int i,int j)
{return macierz[i][j];}
Kod: Zaznacz cały
//////////////////
/// Functors
//////////////////
void
XineIntFunctor::operator()( xine_cfg_entry_t* ent, int val )
{
ent->num_value = val;
}
void
XineStrFunctor::operator()( xine_cfg_entry_t* ent, const QString& val )
{
ent->str_value = const_cast<char*>(val.ascii());
}
void
XineBoolFunctor::operator()( xine_cfg_entry_t* ent, bool val )
{
ent->num_value = val;
}
Kod: Zaznacz cały
#define N 16
class Matrix
{
public:
float& operator()(int i, int j);
float macierz[N][N];
};
inline float& Matrix::operator()(int i, int j)
{
return macierz[i][j];
}
// ...
Matrix m;
for(int i = 0; i < N; i++)
for(int j = 0; j < N; j++)
m(i,j) = sqrt(i*i+j*j); // bez referencji tak nie wolno