C++ program klient server

piotker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2009, o 22:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

C++ program klient server

Post autor: piotker »

Witam.
Mam prośbę o napisanie prostego programiku w c++.

Program w C++ klient - server.

"Program zwracający wartość zadanej funkcji w punkcie (może być wybór z listy).
soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

C++ program klient server

Post autor: soku11 »

Fajnie, że masz takie zadanie... Swoją drogą, to jest jedno zadanie, czy dwa, bo nie bardzo rozumiem co ma wspólnego podana aplikacja z obliczaniem wartości funkcji (chyba, że serwer ma obliczać te wartości dla danego klienta).

Co do samego programu sieciowego, to wcale nie jest to takie oczywiste jak programik typu Hello World...

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Zordon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4977
Rejestracja: 12 lut 2008, o 21:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 75 razy
Pomógł: 910 razy

C++ program klient server

Post autor: Zordon »

z jakich bibliotek mozesz korzystac?
piotker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2009, o 22:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

C++ program klient server

Post autor: piotker »

Każdy z powyższych projektów musi zostać wykonany w architekturze klient-serwer. Parametry do niezbędne do wykonania obliczeń (lub innych operacji) muszą być podawane przez klienta i przesyłane do serwera. Następnie operacje opisane w projekcie są wykonywane przez serwer, a wyniki zwracane ponownie do klienta.


Każdy dwuosobowy zespół wykonuje ten sam projekt z użyciem czterech różnych technologii. Podział zadań jest następujący:

* Zadanie 1 – winsock
* Klient i serwer należy napisać w języku C++. Do komunikacji programy mają używać biblioteki Winsock i wykorzystywać protokół TCP i UDP (dwie wersje klienta i serwera). Interfejs użytkownika może mieć postać tekstową. Serwer ma umożliwiać jednoczesne podłączenie przynajmniej dwóch klientów. W przypadku protokołu UDP należy zapewnić obsługę zagubionych datagramów oraz podział danych w przypadku przekroczenia maksymalnego rozmiaru datagramu.

Pozdrawiam
Piotr
soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

C++ program klient server

Post autor: soku11 »

No teraz już napisałeś jaśniej Wiadomo co to już ma być. Niemniej jednak nie widzę żadnego pytania odnośnie twojego problemu...

Pozdrawiam.
piotker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2009, o 22:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Turek

C++ program klient server

Post autor: piotker »

Problem jest taki, że nie moge sobie z tym poradzić.
W pierwszym poście napisałem o co mi chodzi.
soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

C++ program klient server

Post autor: soku11 »

Nie możesz sobie poradzić - pokaż kod, a zostanie on sprawdzony, ulepszony, etc

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
steal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1043
Rejestracja: 7 lut 2007, o 18:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Białystok|Warszawa
Podziękował: 6 razy
Pomógł: 160 razy

C++ program klient server

Post autor: steal »

A tak mówiąc prosto - nikt tego za Ciebie nie napisze, co najwyżej pomoże wskazać błędy, zasugeruje ulepszenia.
ODPOWIEDZ