Witam.
Mam prośbę o napisanie prostego programiku w c++.
Program w C++ klient - server.
"Program zwracający wartość zadanej funkcji w punkcie (może być wybór z listy).
C++ program klient server
-
- Użytkownik
- Posty: 6607
- Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 119 razy
- Pomógł: 1823 razy
C++ program klient server
Fajnie, że masz takie zadanie... Swoją drogą, to jest jedno zadanie, czy dwa, bo nie bardzo rozumiem co ma wspólnego podana aplikacja z obliczaniem wartości funkcji (chyba, że serwer ma obliczać te wartości dla danego klienta).
Co do samego programu sieciowego, to wcale nie jest to takie oczywiste jak programik typu Hello World...
Pozdrawiam.
Co do samego programu sieciowego, to wcale nie jest to takie oczywiste jak programik typu Hello World...
Pozdrawiam.
C++ program klient server
Każdy z powyższych projektów musi zostać wykonany w architekturze klient-serwer. Parametry do niezbędne do wykonania obliczeń (lub innych operacji) muszą być podawane przez klienta i przesyłane do serwera. Następnie operacje opisane w projekcie są wykonywane przez serwer, a wyniki zwracane ponownie do klienta.
Każdy dwuosobowy zespół wykonuje ten sam projekt z użyciem czterech różnych technologii. Podział zadań jest następujący:
* Zadanie 1 – winsock
* Klient i serwer należy napisać w języku C++. Do komunikacji programy mają używać biblioteki Winsock i wykorzystywać protokół TCP i UDP (dwie wersje klienta i serwera). Interfejs użytkownika może mieć postać tekstową. Serwer ma umożliwiać jednoczesne podłączenie przynajmniej dwóch klientów. W przypadku protokołu UDP należy zapewnić obsługę zagubionych datagramów oraz podział danych w przypadku przekroczenia maksymalnego rozmiaru datagramu.
Pozdrawiam
Piotr
Każdy dwuosobowy zespół wykonuje ten sam projekt z użyciem czterech różnych technologii. Podział zadań jest następujący:
* Zadanie 1 – winsock
* Klient i serwer należy napisać w języku C++. Do komunikacji programy mają używać biblioteki Winsock i wykorzystywać protokół TCP i UDP (dwie wersje klienta i serwera). Interfejs użytkownika może mieć postać tekstową. Serwer ma umożliwiać jednoczesne podłączenie przynajmniej dwóch klientów. W przypadku protokołu UDP należy zapewnić obsługę zagubionych datagramów oraz podział danych w przypadku przekroczenia maksymalnego rozmiaru datagramu.
Pozdrawiam
Piotr
C++ program klient server
Problem jest taki, że nie moge sobie z tym poradzić.
W pierwszym poście napisałem o co mi chodzi.
W pierwszym poście napisałem o co mi chodzi.