wiem mam tam, ale pod czas kompilacji dopiero zrozumialem ze obca biblioteke musze wpisac jej lokalicazje
zaraz dodam lokalizacje i sprawdze
-- 5 czerwca 2009, 11:35 --
Kod: Zaznacz cały
#include <iostream>
#include <C:\\Dev-Cpp\\include\\audiere.h>
using namespace audiere;
using namespace std;
int main()
{
//tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());
//wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
OutputStreamPtr graj(OpenSound(audiodevice, "\0_number_morse_code",true));
//ustawiamy siłę dźwięku
graj->setVolume(0.5);
//false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
graj->setRepeat(false);
//odtwarzamy
graj->play();
{
cout << "Zycze miłego sluchania ;-) ";
system("PAUSE");//zatrzymanie programu do nacisniecia jakiegos przycisku
}
return 0;
}
plik ogg jest na pulpicie tam gdzie plik exe wiec powinno go odebrac ale w devie pokazuje dalej blad
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenSound@12'
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenSampleSource@8'
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenDevice@8'
-- 5 czerwca 2009, 12:58 --
jak by ktos mgol bo potrzebuje tego do 14.00
-- 5 czerwca 2009, 12:58 --
jak by ktos mgol bo potrzebuje tego do 14.00
-- 5 czerwca 2009, 13:07 --
Kod: Zaznacz cały
#include <iostream>
#include <"audiere.h">
#include <"audiere.dll">
using namespace audiere;
using namespace std;
int main()
{
//tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());
//wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
OutputStreamPtr graj(OpenSound(audiodevice, "\0_number_morse_code",true));
//ustawiamy siłę dźwięku
graj->setVolume(0.5);
//false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
graj->setRepeat(false);
//odtwarzamy
graj->play();
{
cout << "Zycze miłego sluchania ;-) ";
system("PAUSE");//zatrzymanie programu do nacisniecia jakiegos przycisku
}
return 0;
}
i dalej bledty ; /
pliki audiere.h i audiere.dll sa w tym folderze gdzie projekt