[C++] Bibloteka dźwięku Audiere

macieja92

[C++] Bibloteka dźwięku Audiere

Post autor: macieja92 »

Mam podstawowy kod do audiere, plik jest odrazu na dysku C a go nie wczytuje ; /

Kod: Zaznacz cały

#include <audiere.h>
#include <iostream> 
using namespace audiere; 
using namespace std; 
int main()
{
  //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
  AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());

  //wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
  OutputStreamPtr graj(OpenSound(audiodevice, "/morse_code.ogg",true));

  //ustawiamy siłę dźwięku
  graj->setVolume(0.5);
  //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
  graj->setRepeat(false);
  //odtwarzamy
  graj->play();

  {
    cout << "Zycze miłego sluchania ;-)  ";
    system("PAUSE");//zatrzymanie programu do nacisniecia jakiegos przycisku
  }      
  return 0;    
}
Tomcat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: 23 mar 2009, o 21:51
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Podziękował: 10 razy
Pomógł: 62 razy

[C++] Bibloteka dźwięku Audiere

Post autor: Tomcat »

Plik .ogg musi być w tym samy folderze co plik .exe, albo podaj całą względną ścieżkę dostępu do pliku.
macieja92

[C++] Bibloteka dźwięku Audiere

Post autor: macieja92 »

wiem mam tam, ale pod czas kompilacji dopiero zrozumialem ze obca biblioteke musze wpisac jej lokalicazje :D zaraz dodam lokalizacje i sprawdze

-- 5 czerwca 2009, 11:35 --

Kod: Zaznacz cały

#include <iostream> 
#include <C:\\Dev-Cpp\\include\\audiere.h>
using namespace audiere; 
using namespace std; 
int main()
{
  //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
  AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());

  //wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
  OutputStreamPtr graj(OpenSound(audiodevice, "\0_number_morse_code",true));

  //ustawiamy siłę dźwięku
  graj->setVolume(0.5);
  //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
  graj->setRepeat(false);
  //odtwarzamy
  graj->play();

  {
    cout << "Zycze miłego sluchania ;-)  ";
    system("PAUSE");//zatrzymanie programu do nacisniecia jakiegos przycisku
  }      
  return 0;    
}
plik ogg jest na pulpicie tam gdzie plik exe wiec powinno go odebrac ale w devie pokazuje dalej blad
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenSound@12'
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenSampleSource@8'
[Linker error] undefined reference to'_imp__AdrOpenDevice@8'
-- 5 czerwca 2009, 12:58 --

jak by ktos mgol bo potrzebuje tego do 14.00

-- 5 czerwca 2009, 12:58 --

jak by ktos mgol bo potrzebuje tego do 14.00

-- 5 czerwca 2009, 13:07 --

Kod: Zaznacz cały

#include <iostream>
#include <"audiere.h">
#include <"audiere.dll">

using namespace audiere;
using namespace std;
int main()
{
  //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
  AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());

  //wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
  OutputStreamPtr graj(OpenSound(audiodevice, "\0_number_morse_code",true));

  //ustawiamy siłę dźwięku
  graj->setVolume(0.5);
  //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
  graj->setRepeat(false);
  //odtwarzamy
  graj->play();

  {
    cout << "Zycze miłego sluchania ;-)  ";
    system("PAUSE");//zatrzymanie programu do nacisniecia jakiegos przycisku
  }     
  return 0;   
}
i dalej bledty ; /
pliki audiere.h i audiere.dll sa w tym folderze gdzie projekt
ODPOWIEDZ