Witam mam program obliczajacy pole kuli i szescianu. On je porównuje i pisze ktora figura ma wieksza objetosc. Jednak potrzebuje bardzo dokładnego pi i wiem ze słuzy do tego funkcja asin(1.0) jednak znam podstawy c++ i nie wiem jak sie tego uzywa tu mam kod programu:
#include<iostream>
int main()
{
int d;
std::cin>>d;
for(int i=1; i<=d;i++)
{
int a,r;
std::cin>>a>>r;
float polek,poles;
polek=4*r*r*r;
polek=polek*(TU CHCE WYKORZYSTAC ASIN);
polek=polek/3;
poles=a*a*a;
if(polek==poles)
{std::cout<<"R
";
} else
if(polek>poles)
{std::cout<<"K
";
} else
if(polek<poles)
{std::cout<<"S
";
}
}
}
bardzo abrdoz prosze o pomoc:)
asin(1.0) c++
-
- Użytkownik
- Posty: 941
- Rejestracja: 17 gru 2007, o 21:48
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kingdom Hearts
- Podziękował: 6 razy
- Pomógł: 222 razy
asin(1.0) c++
Kod: Zaznacz cały
#include<iostream>
#include<cmath>
using namespace std;
int main()
{
int d;
cin>>d;
for(int i=0; i<d;i++)
{
int a,r;
cin>>a>>r;
float polek,poles;
polek=4*r*r*r;
polek=polek*M_PI;
polek=polek/3;
poles=a*a*a;
if(polek==poles)
{ cout<<"R
";}
else if(polek>poles)
{ cout<<"K
";}
else
{ cout<<"S
";}
}
system("pause");
return(0);
}