Co to sa funkcje inline?
a)ktory operator ma wiekszy a ktory mniejszy priorytet.
b)ktorych operatorow nie mozemy przeciazac
c)wymien znane operatory z łącznością prawostroną.
2.Ktora z ponizszych nazw jest, być moze niepoprawna? Popraw kazda, ktora uwazasz za niewlasciwa:
a)int double = 3.14159;
b)vector<int>_;
c)string name_space;
d)string catch-22;
e)char 1_lub_2 = '1';
f) float Float = 3.14f;
z gory dzieki za pomoc
funkcje inline
-
- Użytkownik
- Posty: 6607
- Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 119 razy
- Pomógł: 1823 razy
funkcje inline
Funkcje inline - funkcje, ktore nie zostaja wywolywane jak inne (wrzucenie sladu powrotu na stos, wrzucenie argumentow wywolan na stos, itd), tylko podczas kompilacji w miejsce wywolania zostaje 'na zywca' skopiowany ich kod. Dlatego tez powinny to byc funkcje bardzo proste.
a,b,c - jakas ksiazka o jezyku wystarczy
2.
a) Zle. Double okresla typ zmiennej, takze nie moze byc uzyty jako jej nazwa.
b) Zadziala, chociaz nazywanie zmiennej z uzyciem _ na poczatku jest dziwne i nielogiczne
c) Jesli w kodzie jest linijka typu:
lub
to jest ok.
Jesli natomiast nie ma, to powinno byc:
d) Zle. Pomijajac to co we wczesniejszym podpunkcie:
- catch: slowo kluczowe w jezyku C++ do lapania wyjatkow, wiec nie moze byc nazwa zmiennej
- catch-22: bledna nazwa zmiennej, nie mozna uzywac znakow -,+,* etc w nazwach zmiennych
e) Zle. Nazwy zmiennych nie moga sie zaczynac od cyfr.
f) OK.
Pozdrawiam.
a,b,c - jakas ksiazka o jezyku wystarczy
2.
a) Zle. Double okresla typ zmiennej, takze nie moze byc uzyty jako jej nazwa.
b) Zadziala, chociaz nazywanie zmiennej z uzyciem _ na poczatku jest dziwne i nielogiczne
c) Jesli w kodzie jest linijka typu:
Kod: Zaznacz cały
using namespace std;
Kod: Zaznacz cały
using std::string;
Jesli natomiast nie ma, to powinno byc:
Kod: Zaznacz cały
std::string name_space;
- catch: slowo kluczowe w jezyku C++ do lapania wyjatkow, wiec nie moze byc nazwa zmiennej
- catch-22: bledna nazwa zmiennej, nie mozna uzywac znakow -,+,* etc w nazwach zmiennych
e) Zle. Nazwy zmiennych nie moga sie zaczynac od cyfr.
f) OK.
Pozdrawiam.