Rysowanie w c

6hokage
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: 24 mar 2009, o 13:06
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Pomógł: 35 razy

Rysowanie w c

Post autor: 6hokage »

Chciałbym zrobić rysunek w c, wiem, że do tego służy biblioteka winbgi.Tylko, że w devc++ niektóre funkcje graficzne z tej biblioteki zostają koszmarnie spowolnione. Na przykład, zrobiłem program który zmienia kolor okienka, ale nie za pomocą funkcji bgcolor(lub jakoś tak) tylko elementarnie, zmieniając kolor każdego pixela po kolei za pomocą funkcji putpixel(x,y,c). Wykonywał się z 2 sekundy, i nie mógł to być efekt mojej nieudolności, bo program składał się tylko z dwóch pętli, w jednej zwiększałem wsp pionową, w drugiej wsp poziomą. To samo było w builderzec++ i to z bibliotekami stworzonymi przez jego twórców, a nie jakimiś ściąganymi z neta jak winbgi. Jeśli ktoś wie co jest tego przyczyną lub wie jak tworzyć grafikę bez zagadkowych spowolnień to bardzo proszę aby mnie oświecił.

Ps. Dodam jeszcze, że wspomniany program z funkcją line(x1,y1,x2,y2) , która chyba wykorzystuje funkcję putpixel, idzie jak burza. Może to coś komuś podpowie.
soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

Rysowanie w c

Post autor: soku11 »

A nie lepiej zainteresowac sie czym takim jak allegro lub SDL? Duzo bardziej przyjazne i zapewne wiecej materialow znajdziesz w internecie. Co do samego winbgi, to nigdy o czyms takim nie slyszalem, wiec sie nie wypowiadam.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ