No to idziemy od gory:
1. Nie wiem skad wogole pomysl na uzywanie polskich liter w nazwach funkcji...
2. Przekazujesz do funkcji wskaznik na int. Moze to wiec odpowiadac zarowno jednej wartosci typu int (wskaznik na zwykla zmienna), lub tablicy elementow tego typu. Ty potrzebujesz przekazac tablice dwuwymiarowa, co nie moze nastapic poprzez taki zwykly wskaznik.
3. Nawet jesli funkcja bylaby ok, to jej wywolanie jest bledne. Powinienes wiedziec, ze nazwa tablicy (u ciebie A,B) jest rownoczesnie wskaznikiem na jej pierwszy element. Takze konstrukcja typu &A nie spelnilaby swojej roli (jest to bowiem pobranie adresu wskaznika).
4. W funkcja robisz na stosie dodatkowa tablice a. Pytanie - po co ci ona? Przeciez twoje tablice sa w main i musisz je przekazac do funkcji. Chyba, ze funkcja ma sobie pobrac dane do swojej wewnetrznej tablicy i wyjsc (czyli w gruncie rzeczy ma nie zrobic nic interesujacego).
5. Zamiast i++ i j++ mozesz pisac ++i i ++j. Tutaj nie odgrywa to zadnego znaczenia, jednak w jezykach obiektowych i iteratorach moze spowolnic dzialanie programu (powinienes wiedziec czym sie rozni pre- od postinkrementacji, dekrementacji).
6. Scanf'em pobierasz jedna dana typu calkowitego (%d) i znak nowej lini (po co?). Jednak gdzie chcesz ta dana zapisac - tego juz nikt nie wie. Zamiast podac adres konkretnej komorki tablicy (np. &a[0][0]), podajesz adres wskaznika do tablicy (podmieniasz to, na co wskazuje a, czyli 'przesuwasz wskaznik'; warto zauwazyc, ze wskaznik tablicowy jest zawsze staly, takze jest to kolejny juz blad). I odrazu mozna napisac, ze wczytujesz dane do tablicy lokalnej, ktora zniknie po zakonczeniu funkcji...
7. Warunek w petli while jest smieszny
Porowujesz wartosc wskaznika, zamiast jakiejs danej. I moge ci zagwarantowac, ze ta petla jest nieskonczona, gdyz twoja zmienna nigdy nie bedzie miala takiego adresu (0...10). Moze chodzilo ci o (*h<0 || *h>10)? Jednak nadal jest to bez sensu, bo zadanie nie na tym polega...
Wiecej bledow juz chyba nie ma
Pozdrawiam.