Administracja nie widzi uchybień wobec cytowanego punktu warunkującego przyjęcie do grona moderatorów w dyskutowanym przypadku.
W cytowanym temacie został na początku wyraźnie zaznaczony kontekst tematu. Również czym innym jest machinalne liczenie (czego zwykle doświadcza się w gimnazjum/liceum), a czym innym próba zrozumienia tego, dlaczego wykonujemy takie a nie inne obliczenia celem rozwiązania zadania.
Moderator, o którym jest dyskusja, ma zaliczoną maturę z matematyki oraz jest studentem tegoż przedmiotu na jednej z lepszych polskich uczelni. Twierdzenie iż że nie posiada on dostatecznej wiedzy wydaje się być absurdalne.
Ponadto matematyka jest dziedziną szeroką i nie każdy musi posiadać szeroką wiedzę z każdego działu matematyki (nawet na poziomie szkolnym). Jestem na 100% pewien, że są takie rzeczy ze szkolnej matematyki, których nie pamiętam. Czy to mnie automatycznie dyskredytuje?
Proponowane metody rozwiązania problemu z cytowanego tematu, typu
Eksperymentalnie to sprawdź. Rzuć tysiąc razy i zobacz jakie prawdopodobieństwo rzeczywiście wychodzi
może i zadziałają, ale tylko do jednego przypadku. Czy jak zmienimy model to znów musimy powtarzać doświadczenie tysiąc razy? Dodatkowo badania empiryczne są obarczone błędami i jak mamy pecha, to doświadczenie może być psu na budę. Autor tej wypowiedzi powinien być tego świadom.