Wrażenia po maturze 13 maja 2009.
-
Rogal
- Użytkownik

- Podziękował: 1 raz
czeslaw, ja Ci nie pisałem z perspektywy studenta, tylko z czasów kiedy sam pisałem maturę, czytaj uważnie. Druga sprawa, że dla mnie matura była prosta już dość wcześnie sięgając pamięcią, kwestia była tylko opanowania wszystkich definicji (głównie w prawdopodobieństwie, bo jakoś mi nie leżało nigdy).
Co do wątku studenckiego - to że studiuję matematykę bynajmniej nie powoduje, że matura staje się dla mnie prostsza, tendencja jest odwrotna - nikt się takimi bzdurami na studiach nie zajmuje, to było liceum i żelazna kurtyna za tym. Im dłużej studiujesz za to, tym mniej pamiętasz z tego co było w liceum. Mnie ratują jedynie korki od czasu do czasu, jak ktoś potrzebuje czegoś z zakresu liceum, to sobie przypominam.
Nie potępiam Cię jednak, bo dopóki się nie pójdzie na studia, to się nie ma bladego pojęcia, jak tam jest i to dotyczy chyba wszystkich, kogo byś nie spytał.
Co do wątku studenckiego - to że studiuję matematykę bynajmniej nie powoduje, że matura staje się dla mnie prostsza, tendencja jest odwrotna - nikt się takimi bzdurami na studiach nie zajmuje, to było liceum i żelazna kurtyna za tym. Im dłużej studiujesz za to, tym mniej pamiętasz z tego co było w liceum. Mnie ratują jedynie korki od czasu do czasu, jak ktoś potrzebuje czegoś z zakresu liceum, to sobie przypominam.
Nie potępiam Cię jednak, bo dopóki się nie pójdzie na studia, to się nie ma bladego pojęcia, jak tam jest i to dotyczy chyba wszystkich, kogo byś nie spytał.
- Przemas O'Black
- Użytkownik

- Podziękował: 69 razy
W eleganckiej koszuli.loonatic pisze:To w czym byłeśPrzemas O'Black pisze:Ja nie mam garnituru.?
-
Tadrion
- Użytkownik

No jeszcze czeslaw sie wypowiadał w temacie Wrocławia akurat.dabro90 pisze:Masz na mysli mnie i sabe? Ja mysle, ale +/- 650km pociagiem troche odstrasza