Chamstwo a obsługa klienta

Awatar użytkownika
Niepokonana
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1548
Rejestracja: 4 sie 2019, o 11:12
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 337 razy
Pomógł: 20 razy

Chamstwo a obsługa klienta

Post autor: Niepokonana »

Slup zarzuca mi chamstwo. I wiecie co? Jeżeli ma rację to bardzo dobrze. Mam dosyć bycia grzeczną. Pracuję nad tym, by być większym chamem.

Dlaczego? Otóż walić polską obsługę klienta. Traktują mnie jak psią kupę, bo jestem młodą kobietą, która nie ma obok siebie silnego faceta. Zawsze byłam uprzejma dla wszelkich kasjerek, czy kto tam pracuje w obsłudze klienta. I mam dużo historii, kiedy mnie potraktowano ŹLE.
Zgłaszam bug w grze. W grę się nie dało grać to mi 3 razy próbowano wmówić, że się nie znam, mimo że miałam doświadczenie w grze. Rzuciłam grę. Raz kasjerka podniosła na mnie głos, bo nie byłam pewna, którą foliówkę wybrać, bo były płatne i nie byłam pewna, czy do tańszej się zmieszczę. Nie wydają grosika, mimo że mają i nawet nie pytają się, czy mogą być winne. Jeżeli chodzi o bardziej poważne usługi to to jest już w ogóle tragedia, bo jestem studentką, więc patrzą na mnie z góry. Więc czy należy być miłym czy może lepiej chamem? Może tym ludziom trzeba tłumaczyć, że ludzi się szanuje?

Na tym forum też nie mogę być miła, kiedy moje zgłoszenia są ignorowane. Poza tym mówienie, że komuś się nie chce, to jeszcze nie jest chamstwo. A Slup jest przeciwko mnie, bo tak ma, to jest ten rodzaj człowieka.
admin
Administrator
Administrator
Posty: 106
Rejestracja: 11 maja 2004, o 14:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Karpacz
Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz

Re: Chamstwo a obsługa klienta

Post autor: admin »

Niepokonana pisze: 27 sty 2024, o 15:43 Na tym forum też nie mogę być miła, kiedy moje zgłoszenia są ignorowane.
Zgłoszenie wyjaśnione na PW i tam proszę je nadal kierować
Awatar użytkownika
Niepokonana
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1548
Rejestracja: 4 sie 2019, o 11:12
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 337 razy
Pomógł: 20 razy

Re: Chamstwo a obsługa klienta

Post autor: Niepokonana »

admin pisze: 28 sty 2024, o 07:17
Zgłoszenie wyjaśnione na PW i tam proszę je nadal kierować
sorry byłam nieprecyzyjna chodziło mi o zgłaszanie niemerytorycznych komentarzy.
ODPOWIEDZ