Jak się uczyć do matury, kiedy nauczyciela to nie interesuje
- pawlo392
- Użytkownik

- Podziękował: 270 razy
Witam wszystkich! Mam trochę dziwne pytanie, ale jestem w 3 klasie technikum o profilu mechatronik. Profil bardzo fajny, ale piekielnie ciężki. Mam rozszerzoną fizykę i matematykę. Matematyka ok, bo mam bardzo wymagającego nauczyciela, lecz fizyka totalna porażka. Trudno w to uwierzyć ale przez cały mój czas nauki w technikum nie zrobiliśmy ani jednego zadania maturalnego. Nauczyciel jest fajny jeśli chodzi o rozmowę ale do nauki się nie nadaje. Jedynie piszemy regułki do zeszytu. Ale do rzeczy, zrozumiałem że muszę sam się wziąć za fizykę bo chce zdawać rozszerzoną, a jest ona bardzo trudna. Czy powinienem zacząć już teraz mimo że matura za ponad rok? I jak powinienem to robić? dobry zbiór i same zadania?
-
SidCom
- Użytkownik

- Podziękował: 3 razy
Zorientuj się (być może już to zrobiłeś) co masz wiedzieć na maturze. Odwiedzaj nasze Forum, zadawaj pytania gdy nie wiesz o co chodzi, przytaczaj zadania. Pomożemy Ci rozwiązać. Jeżeli przez rok pozostaniesz z nami to jesteś uratowany. Właśnie m. in. dla takich jak Ty jest to Forum.
- pawlo392
- Użytkownik

Dzięki. Z tego co wiem to na maturze jest rozszerzonej jest dużo zadań z elektryczności. Może to i lepiej bo mam teki przedmiot jest elektryka i elektrotechnika gdzie tam dużo zadań przerobiłem jeśli chodzi o elektryczność właśnie. Chciałbym dobrze zdać tę maturę bo PW lub WAT stoją otworem. Ciężko będzie. No i nie mogę zapomnieć że matura to tez polski i angielski.
- musialmi
- Użytkownik

- Podziękował: 382 razy
Weź korepetycje. Można też zmienić nauczyciela, jeśli rodzice jednogłośnie się zgodzą (przynajmniej u mnie w szkole tak było).
- pawlo392
- Użytkownik